neděle 17. listopadu 2013

Oprava MOC playeru v Ubuntu 13.10

MOC je můj oblíbený konzolový přehrávač, který ale momentálně (už zas půl roku) v Ubuntu 13.10 nefunguje a vyhazuje při startu segfault. Není to samotným přehrávačem, ale knihovnou rcc v balíku librcc0, jíž využívá pro automatickou konverzi kódových stránek. Binárka je nějaká nakopnutá a rekompilace ze zdroje na Ubuntu vyrábí stále stejný šmejd. Stejnou, ale funkční, má v repozitáři Debian Sid, tak jsem si ji vypůjčil, nainstaloval a mocp zas frčí...

Instalačky Debianu:
http://packages.debian.org/sid/librcc0
Až dole vyberte správnou architekturu a stažený balík nainstalujte. Samozřejmě je to ošklivá ochcávka, ale nic zkaženého ;)


Opravený mocp v termulátoru Terra

Zdroj: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/librcc/+bug/1183580

2 komentáře:

  1. Ježíš, díky za info. Až si příští rok nakopnu LTS verzi Mintu a bude mi padat MOC (pokud tedy do té doby nedojde k opravě), ušetří mi to spoustu času. A to řešení není ještě zas tak hrozný, občas se k tomu taky uchýlím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak dlouho jsem to hledat nemusel, stačil jeden dotaz googlu, jen mi trvalo, než mě to nakrklo, abych to vyřešil :) Uvidíme, jak dlouho to bude v ubuntu hnít.

      Vymazat

Zkuste prosím při komentováni používat místo volby Anonymní volbu Název/adresa URL, kde vyplníte nějakou přezdívku, adresu zadávat nemusíte. Vědět, které příspěvky jsou od jednoho člověka, je fajn. Díky.

Pokud by se vám náhodou odeslaný komentář na stránce nezobrazil, vytáhnu ho z koše hned jak si toho všimnu. I Google spam filter se občas sekne.